Loading...

Case Study

Wybrane zrealizowane projekty i kampanie.
Doświadczenie, które procentuje.

Media Relations
dla Stowarzyszenia "Komfort Ciszy"

Stworzenie serialu poradnikowego

Filmy wizerunkowe dla Stowarzyszenia "Komfort Ciszy"

Cel:

Stworzenie i wykorzystanie wideo do promocji Stowarzyszenia "Komfort Ciszy" w mediach społecznościowych. Stworzenie interesujących, merytorycznych odcinków serialu na tematy związane z wygłuszaniem mieskań i domów oraz sposobów na radzenie sobie z różnego rodzaju hałasem.

Grupa docelowa:

Osoby posiadające dom lub mieszkanie lub zainteresowane ich budową lub kupnem.

Działania:

Kompleksowa realizacja filmów - kreacja scenariuszy, wybór podwykonawców, realizacja materiału wideo oraz koordynacja całego projektu. Istotnym elementem projektu była jego promocja na wielu platformach jednocześnie - YouTube (In-streaming), facebook i LinkedIn.

Działania Agencji:

Agencja odpowiedzialna była za przygotowanie, koordynację i realizację wszystkich etapów produkcji oraz działań promocyjnych - od stworzenia scenariusza, wybór podwykonawców, organizację nagrań oraz ustawienie promocji w profilach społecznościowych.

Wyniki

W pierwszym etapie powstały dwa odcinki serialu traktujące o różnych aspektach hałasu w budynkach mieszkalnych oraz o sposobach na jego eliminację.