Social Media
dla Polbruk

Marka:

Jeden z liderów w produkcji wysokiej jakości koski brukowej, materiałów drogowych i betonowych elementów małej architektury. Część międzynarodowej grupy CRH plc i właściciel szeroko rozwiniętej sieci dystrybucji na obszarze całej Polski.

Social Media:

Niemal każdy potencjalny klient prędzej czy później odwiedza profil marki w mediach społecznościowych.
Tworzymy i rozwijamy takie miejsca – punkty styczności z klientem, kreujemy doświadczenia, sprawiamy, że marki stają się bardziej ludzkie, a jednocześnie – skuteczne w komunikacji.

Facebook:

  • Polbruk – na Facebooku inspiruje, doradza i angażuje
  • 30 000 osób zainteresowanych publikowanymi treściami miesięcznie (zasięg organiczny)
  • Posty produktowe – przedstawiające produkt w atrakcyjny dla użytkownika sposób, linkujące do oferty
  • Posty konkursowe, angażujące fanów do działania
  • Posty o najważniejszych osiągnięciach i wydarzeniach
  • Wpisy inspiracyjne, o charakterze poradniczym, atrakcyjne wizualnie, angażujące społeczność
  • Promocja profilu: konkursy, kampanie reklamowe, promowanie postów, polubienia stron
  • Pełna interakcja: regularne odpowiadanie na zapytania i wiadomości

Pinterest:

Google+: