Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej

Polskie Fabryki Porcelany otwierają drugi salon firmowy2016-10-04
I stało się! Polskie Fabryki Porcelany otwierają drugi salon firmowy w Polsce. Tym razem ćmielowska porcelana dociera do stolicy. Z tej okazji zaprosiliśmy ponad 30 przedstawicieli najbardziej poczytnych mediów kobiecych, wnętrzarskich i lifestylowych na spotkanie prasowe w Galerii Mokotów, w trakcie którego dziennikarze zapoznali się z najnowszymi kolekcjami marki, wysłuchali wykładu p. Katarzyny Rzehak- historyka sztuki i krytyka designu oraz mieli możliwość poznania projektanta marki- p. Marka Cecułę. Całość spotkania odbyła się w prawdziwie kinowej odsłonie.
Blog Day Wrocław 2016 już za nami2016-09-26
Szósta edycja konkursu Blog Day Wrocław 2016 przeszła do historii. Prezentujemy listę laureatów w poszczególnych kategoriach i raport o dolnośląskiej blogosferze, który przygotowaliśmy.

Finał konkursu Blog Day Wrocław 2016 odbył się w Multikinie w Pasażu Grunwaldzkim, przy liczącej niemal 80 osób widowni – blogerów, dziennikarzy i czytelników. W kategorii „Moda i uroda” wygrał blog grubszesprawy.pl, prowadzony przez Agatę Kierzkowską. „Kultura i pasje” zwyciężyła hakierka.pl, czyli Amanda Waliszewska, natomiast w kategorii „Kulinaria” – blog wroclawskiejedzenie.pl, prowadzony przez Piotra Gładczaka. Ten sam blog zdobył także nagrodę, w otwartym głosowaniu, którą przyznali Internauci. Z kolei w kategorii „FotoBlog” wygrała strona edekimy.pl, tworzona przez Jakuba i Agnieszkę Wańczyk. Gratulujemy!

Każdy zwycięzca otrzymał pamiątkową statuetkę i nagrodę o wartości 500 zł ufundowaną przez Pasaż Grunwaldzki – organizatora konkursu.

Ogłoszeniu wyników i ceremonii wręczenia nagród towarzyszyły prelekcje ekspertów. Paweł Tkaczyk opowiedział o „Poceniu się i nowych pomysłach. Czyli o tym, czego potrzeba do blogowania z sukcesem”. Natomiast Dawid Tymiński (Secondhand Dandy), laureat ubiegłorocznej edycji, juror Blog Day 2016, przedstawił autorskie case study "10 zasad blogowania nie tylko dla dandysa".

Po finale udostępniliśmy raport o dolnośląskiej blogosferze. Dokument zawiera listę laureatów pięciu edycji konkursu, wypowiedzi 15 osób – ekspertów, blogerów oraz znajomych inicjatywy, a także wyniki badania, w którym wzięło udział ponad 100 lokalnych twórców. Link do raportu: https://issuu.com/royalbrand/docs/raport_blog_day

Blog Day to konkurs na najciekawsze blogi prowadzone przez mieszkańców Dolnego Śląska, koordynowany przez agencję Royal Brand PR w ramach współpracy z CHR Pasaż Grunwaldzki.
Kto powiedział, że kalendarz musi być nudny?2016-09-10
Kto powiedział, że kalendarz musi być nudny? Dla naszego Klienta, marki NATURHOUSE, wraz z niezastąpioną ekipą fotograficzną , przygotowaliśmy specjalny kalendarz na 2017 rok z udziałem … dietetyczek marki. Owoce, ryby, suszone warzywa posłużyły nam jedynie za dodatkowe atrybuty jednak głównymi bohaterami wydarzenia była specjalnie wybrana ekipa modelek Naturhouse. Efekty końcowe wspólnej pracy jeszcze przed nami a już teraz przedstawiamy film z backstagu.

https://www.youtube.com/watch?v=H39sZeioeY4
Doświadczeni specjaliści poszukiwani2016-09-01
Poszukujemy doświadczonych specjalistów PR, którzy swoim zapałem i kreatywnością wzmocnią nasze szeregi. Jeżeli masz udokumentowane doświadczenie w pracy w agencji lub dziale PR firmy i chcesz dołączyć do naszego zespołu wyślij CV na adres praca@royalbrand.pl Przed nami miesiące pełne nowych projektów, ciekawych wyzwań i licznych podróży - czekamy na Wasze aplikacje!
Stażyści na start!2016-08-09
Jeżeli lubisz wyzwania, chcesz obserwować pracę dla największych marek w Polsce, nie boisz się sprawnego działania, a przede wszystkim interesuje Cię praca w branży PR, zgłoś się do nas. Szukamy kreatywnych stażystów, którzy wzmocnią nasze szeregi. CV wraz z próbką możliwości copywriterskich prosimy wysyłać na adres praca@royalbrand.pl
Wystartował konkurs Blog Day 20162016-08-02
Ruszyła kolejna, szósta odsłona konkursu Blog Day. Czy zostanie pobity ubiegłoroczny rekord, kiedy uczestnicy zgłosili 172 platformy? Przekonamy się już niebawem - zgłoszenia przyjmowane są do 7 sierpnia.

Już po raz szósty we współpracy z Pasażem Grunwaldzkim, organizujemy plebiscyt, którego celem jest wybór i nagrodzenie najciekawszych blogów Dolnoślązaków.

Konkurs nawiązuje do idei Międzynarodowego Dnia Bloga i Blogerów obchodzonego 31 sierpnia, która zachęca do polecania sobie nawzajem ciekawych adresów. Pierwszy etap tegorocznej edycji potrwa od 12 lipca do 7 sierpnia. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy w tym terminie przesłać zgłoszenie zawierające nazwę bloga i swoje dane na adres zgloszenia@blogday.pl. Kategorie szóstej edycji to: Moda i uroda, Kulinaria, Kultura i pasje oraz FotoBlog.

Finał Blog Day Wrocław odbędzie się 3 września.

W skład jury wchodzą: Marta Hennig, autorka bloga codzienniefit.pl, Dawid Tyminski, autor bloga secondhanddandy.pl, Bartek Sadowski - fotograf oraz Katarzyna Kaczorowska (Gazeta Wrocławska) i Agnieszka Kołodyńska-Walków (Wroclaw.pl).

Patronat nad konkursem objęli: Gazeta Wrocławska, Naszemiasto.pl, Radio Wrocław, Radio RAM i Wroclaw.pl.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.pasazgrunwaldzki.pl oraz na www.facebook.com/BlogDayWroclaw
Stażyści na start!2016-08-02
Jeżeli lubisz wyzwania, chcesz obserwować pracę dla największych marek w Polsce, nie boisz się sprawnego działania a przede wszystkim interesuje Cię praca w branży PR, zgłoś się do nas. Szukamy kreatywnych stażystów, którzy wzmocnią nasze szeregi. CV wraz z próbką możliwości copywriterskich prosimy wysyłać na adres praca@royalbrand.pl
Co Golden Rose zmaluje jesienią?2016-07-26
Smoky eyes, mocno kreska i soczyście różowe usta – to propozycja makijażu Golden Rose na sezon jesień-zima 2016/2017. Razem z marką mieliśmy okazję zaprezentować nowy look oraz nowości kosmetyczne przedstawicielom mediów. Podczas konferencji prasowej, która odbyła się 26 lipca 2016 roku w klimatycznej oranżerii Willi Foksal, dziennikarze mogli na żywo zobaczyć makijaż wykonywany krok po kroku przez profesjonalną wizażystkę Karolinę Zientek, posłuchać o trendach na nadchodzący sezon oraz porozmawiać o produktach Golden Rose. A wszystko to w towarzystwie pysznych, kolorowych makaroników, nawiązujących do nowości: palet do kamuflażu i konturowania, pozwalających zatuszować wszelkie niedoskonałości!
Szklany Wymiar dociera do pracowników2016-07-18
Z początkiem lipca portfolio wydawanych przez nas biuletynów firmowych poszerzyło się o nowy tytuł. Mowa o "Szklanym Wymiarze", magazynie dla pracowników Grupy Saint-Gobain Glass w Polsce. Jak zawsze byliśmy odpowiedzialni zarówno za nową szatę graficzną magazynu, jego redakcję oraz skład. Koordynowaliśmy także proces druku i dystrybucji "Szklanego Wymiaru".

Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą w zakresie custom publishingu zapraszamy do kontaktu na publishing@royalbrand.pl
Tańcz, tańcz, tańcz2016-07-12
122 dzieci z 19 krajów, pełne trybuny i prawdziwa eksplozja radości - tak przebiegał finałowy występ młodych artystów w ramach festiwalu Brave Kids 2016 we wrocławskiej Hali Stulecia. W tym roku partnerem i sponsorem wydarzenia była również firma Rigips Polska, która oprócz funduszy zgromadzonych podczas akcji sprzedażowej zaopatrzyła uczestników w pamiątkowe upominki, balony i mnóstwo słodkości.
 PoprzednieNastępne 

2017-04-19

— Porady architekta, warsztaty z malowania na szkle i niezapomniane zajęcia w towarzystwie Ani i Beaty z bloga Pani to Potrafi. A to wszystko w dobrym tonie radia RAM...



2017-03-24

— Wiosnę w Pasażu Grunwaldzkim powitaliśmy na sportowo przy nieocenionym wsparciu klubu Jatomi Fitness i Salat Story.



2017-03-15

— Od marca nawiązaliśmy współpracę z marką 3Thermo, producentem innowacyjnych, energooszczędnych grzejników podtynkowych.



2017-03-10

— Odwiedziliśmy targi Budownictwa i Kamieniarstwa Tarbud oraz targi Mieszkań i Domów we wrocławskiej Hali Stulecia.




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS