Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej

Przygody z blogerami2017-03-06
Jako Agencja wiemy, że współpraca z influencerami nadaje marce dynamiki i znacznie zwiększa jej rozpoznawalność. Dlatego też pozostajemy w ścisłych relacjach z blogerami i vlogerami. W ostatnim czasie mieliśmy okazję współpracować z Panią Katarzyną Bobocińską z bloga conchitahome.pl oraz Panią Urszulą Michalak z bloga interiorsdesignblog.com. Pani Kasia oprócz wpisów na bloga i cudownych sesji zdjęciowych była korespondentką Polskich Fabryk Porcelany Ćmielów i Chodzież S.A. podczas renomowanych, międzynarodowych targów wyposażenia wnętrz i ogrodów AMBIENTE 2017. Na czas wydarzenia blogerka przejęła media społecznościowe marki, na których internauci mogli na bieżąco obserwować relację z imprezy. Rezultaty współpracy marki z autorką można zobaczyć między innymi tutaj: http://www.conchitahome.pl/2016/12/india-na-swiatecznym-stole-ethnic-chic.html. Efekty współpracy z Panią Urszulą są widoczne nie tylko na łamach bloga, ale też w najnowszym wydaniu magazynu Weranda. (http://interiorsdesignblog.com/energetyczna-i-wiosenna-wielkanoc/)
Cicho, cicho, cichuteńko - wspieramy Stowarzyszenie na rzecz lepszej akustyki w budynkach2017-03-01
Stowarzyszenie Komfort Ciszy powierzyło nam przeprowadzenie kilkumiesięcznej kampanii w mediach, mającej na celu propagowanie wiedzy na temat wpływu akustyki budynków na komfort, zdrowie i produktywność użytkowników.
Trwałe relacje2017-02-15
Wspólna praca, sprawdzona ekipa, częste spotkania i duża dawka zaufania. To wszystko sprawia, że z Klientami pracujemy przez długie lata. Przełom roku to kolejne przedłużenie umów m.in. z firmą Polbruk, Roto Okna Dachowe czy Eurofirany.
Za nami kolejne mikołajki w Pasażu Grunwaldzkim2016-12-09
Mikołajkowy weekend, który zorganizowaliśmy w Pasażu to prawdopodobnie najdłuższe Mikołajki w całym mieście. Podczas trwającego trzy dni wydarzenia (weekend 3 i 4 grudnia oraz wtorek 6 grudnia), dzieci spotkały się ze św. Mikołajem i wzięły udział w licznych atrakcjach.

Pierwszego dnia centrum zamieniło się w Planetę Robotów. W specjalnej strefie każdy miał możliwość zbudowania robota z klocków Lego Mindstorms oraz poznania interaktywnego RoboMikołaja i RoboRenifera. Na najmłodszych czekały również występy sceniczne, pokazy iluzjonisty i kulinarne warsztaty. W niedzielę, w świątecznym miasteczku ze stoiskami różnych marek, można było wybrać ciekawe prezenty z oferty salonów: Saturn, English Home, Pura Linea, Douglas, Denique, czy np. Grycan i Costa Coffee, a także wykonać darmowy manicure i makijaż. We wtorek św. Mikołaj wręczył wszystkim dzieciom prezenty. Na każdego czekało również pamiątkowe zdjęcie z wyjątkowym gościem prosto z Laponii.

Następne mikołajki za rok. Do zobaczenia!
Gala finałowa QLA za nami!2016-11-10
4 listopada, uroczystą galą finałową, zakończyliśmy tegoroczną edycję międzynarodowego konkursu Quarry Life Award, organizowanego przez grupę HeidelbergCement. Międzynarodowy konkurs adresowany do środowisk akademickich i organizacji przyrodniczych ma na celu popularyzację wiedzy na temat bioróżnorodności terenów kopalni surowców mineralnych, jak również wspieranie projektów naukowo-dydaktycznych w zakresie ochrony przyrody. W tym roku Quarry Life Award zgromadziło aż 21 projektów badawczych z całej Polski. Wszystkie projekty zgłoszone przez laureatów polskiej edycji Quarry Life Award biorą również udział w rywalizacji międzynarodowej, której wyniki poznamy 8 grudnia podczas uroczystej Gali finałowej w Brukseli. Trzecia edycja konkursu HeidelbergCement organizowana jest w 22 krajach na całym świecie, a pula nagród na szczeblu międzynarodowym wynosi 80 tys. euro.

www.quarrylifeaward.com
Polskie Fabryki Porcelany otwierają drugi salon firmowy2016-10-04
I stało się! Polskie Fabryki Porcelany otwierają drugi salon firmowy w Polsce. Tym razem ćmielowska porcelana dociera do stolicy. Z tej okazji zaprosiliśmy ponad 30 przedstawicieli najbardziej poczytnych mediów kobiecych, wnętrzarskich i lifestylowych na spotkanie prasowe w Galerii Mokotów, w trakcie którego dziennikarze zapoznali się z najnowszymi kolekcjami marki, wysłuchali wykładu p. Katarzyny Rzehak- historyka sztuki i krytyka designu oraz mieli możliwość poznania projektanta marki- p. Marka Cecułę. Całość spotkania odbyła się w prawdziwie kinowej odsłonie.
Blog Day Wrocław 2016 już za nami2016-09-26
Szósta edycja konkursu Blog Day Wrocław 2016 przeszła do historii. Prezentujemy listę laureatów w poszczególnych kategoriach i raport o dolnośląskiej blogosferze, który przygotowaliśmy.

Finał konkursu Blog Day Wrocław 2016 odbył się w Multikinie w Pasażu Grunwaldzkim, przy liczącej niemal 80 osób widowni – blogerów, dziennikarzy i czytelników. W kategorii „Moda i uroda” wygrał blog grubszesprawy.pl, prowadzony przez Agatę Kierzkowską. „Kultura i pasje” zwyciężyła hakierka.pl, czyli Amanda Waliszewska, natomiast w kategorii „Kulinaria” – blog wroclawskiejedzenie.pl, prowadzony przez Piotra Gładczaka. Ten sam blog zdobył także nagrodę, w otwartym głosowaniu, którą przyznali Internauci. Z kolei w kategorii „FotoBlog” wygrała strona edekimy.pl, tworzona przez Jakuba i Agnieszkę Wańczyk. Gratulujemy!

Każdy zwycięzca otrzymał pamiątkową statuetkę i nagrodę o wartości 500 zł ufundowaną przez Pasaż Grunwaldzki – organizatora konkursu.

Ogłoszeniu wyników i ceremonii wręczenia nagród towarzyszyły prelekcje ekspertów. Paweł Tkaczyk opowiedział o „Poceniu się i nowych pomysłach. Czyli o tym, czego potrzeba do blogowania z sukcesem”. Natomiast Dawid Tymiński (Secondhand Dandy), laureat ubiegłorocznej edycji, juror Blog Day 2016, przedstawił autorskie case study "10 zasad blogowania nie tylko dla dandysa".

Po finale udostępniliśmy raport o dolnośląskiej blogosferze. Dokument zawiera listę laureatów pięciu edycji konkursu, wypowiedzi 15 osób – ekspertów, blogerów oraz znajomych inicjatywy, a także wyniki badania, w którym wzięło udział ponad 100 lokalnych twórców. Link do raportu: https://issuu.com/royalbrand/docs/raport_blog_day

Blog Day to konkurs na najciekawsze blogi prowadzone przez mieszkańców Dolnego Śląska, koordynowany przez agencję Royal Brand PR w ramach współpracy z CHR Pasaż Grunwaldzki.
Kto powiedział, że kalendarz musi być nudny?2016-09-10
Kto powiedział, że kalendarz musi być nudny? Dla naszego Klienta, marki NATURHOUSE, wraz z niezastąpioną ekipą fotograficzną , przygotowaliśmy specjalny kalendarz na 2017 rok z udziałem … dietetyczek marki. Owoce, ryby, suszone warzywa posłużyły nam jedynie za dodatkowe atrybuty jednak głównymi bohaterami wydarzenia była specjalnie wybrana ekipa modelek Naturhouse. Efekty końcowe wspólnej pracy jeszcze przed nami a już teraz przedstawiamy film z backstagu.

https://www.youtube.com/watch?v=H39sZeioeY4
Doświadczeni specjaliści poszukiwani2016-09-01
Poszukujemy doświadczonych specjalistów PR, którzy swoim zapałem i kreatywnością wzmocnią nasze szeregi. Jeżeli masz udokumentowane doświadczenie w pracy w agencji lub dziale PR firmy i chcesz dołączyć do naszego zespołu wyślij CV na adres praca@royalbrand.pl Przed nami miesiące pełne nowych projektów, ciekawych wyzwań i licznych podróży - czekamy na Wasze aplikacje!
Stażyści na start!2016-08-09
Jeżeli lubisz wyzwania, chcesz obserwować pracę dla największych marek w Polsce, nie boisz się sprawnego działania, a przede wszystkim interesuje Cię praca w branży PR, zgłoś się do nas. Szukamy kreatywnych stażystów, którzy wzmocnią nasze szeregi. CV wraz z próbką możliwości copywriterskich prosimy wysyłać na adres praca@royalbrand.pl
 PoprzednieNastępne 

2017-10-11

— Jeżeli jesteś zainteresowany pracą w szybkim tempie, z dużą ilością wyzwań, ciekawym towarzystwie, przy dużych i znanych brandach, czekamy właśnie na Ciebie. Wyślij CV na adres praca@royalbrand.pl i dołącz do naszego zespołu.



2017-07-02

— Mimo wakacyjnego czasu nie zwalniamy tempa i witamy na naszym pokładzie nowego Klienta. W lipcu nawiązaliśmy współpracę z marką CEDRAL – producentem systemów elewacyjnych.



2017-06-15

— Z początkiem lipca podjęliśmy współpracę z firmą Wajnert Meble, która od ponad 30 lat zajmuje się produkcją wysokiej jakości mebli tapicerowanych i systemowych.



2017-06-11

— Do grona naszych Klientów dołączyła kolejna marka koncernu Saint-Gobain...




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS