Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
G-U
Tydzień dla ekologicznego budownictwa
WYPOWIEDŹ EKSPERTA DO MAGAZYNU BUDUJ ENERGOOSZC...
Innowacyjne rozwiązania dla inteligentnego domu
Drzwi otwierane bez użycia siły – GU SECURY ...
Czego potrzebuje senior?
Tydzień dla ekologicznego budownictwa
2017-09-11

Rozpoczęła się akcja World Green Building Week, czyli Tydzień Zrównoważonego Budownictwa. Akcje promocyjne, szkolenia i kampanie mają przedstawiać ideę ekologicznego podejścia w budownictwie, które staje się coraz bardziej popularne.

Budynki ekologiczne nie powinny kojarzyć się już z drewnianymi chatkami. Najbardziej nowoczesne budowle, biurowce i apartamentowce projektowane są właśnie w oparciu o koncepcję zrównoważonego rozwoju. – Pod tym pojęciem kryje się architektura zakładająca komfort, oszczędność i samopoczucie użytkownika. Jednocześnie wszystko opiera się na poszanowaniu środowiska naturalnego – tłumaczy Dariusz Papierz z firmy G-U Polska. W tym roku głównym hasłem World Green Building Week są budynki zeroenergetyczne – o zerowym zużyciu energii netto i zerowej emisji dwutlenku węgla rocznie. Badania wyraźne pokazują, że budowa tzw. zielonych domów niesie za sobą ogromne korzyści ekonomiczne. Tańsza jest eksploatacja budynku (energia elektryczna, gaz, ścieki), ale wyraźnie niższa jest też absencja chorobowa, a wydajność pracowników zwiększa się. – Zrównoważone budownictwo jest nam bardzo bliskie, dlatego nasze produkty można spotkać w budynkach z certyfikatem LEED – Bałtyk w Poznaniu, czy kompleksy Business Garden – mówi Dariusz Papierz. Projektanci najnowocześniejszych biurowców oraz producenci materiałów budowlanych zaczynają zdawać sobie sprawę z tego, że zielone budownictwo staje się przyszłością, ze względu na opłacalność i niewymierne korzyści dla środowiska i zdrowia ludzi. Inicjatywy takie jak World Green Building Week pokazują, że zrównoważone, zeroenergetyczne budownictwo może obejmować także nasze domy, co w dalszej perspektywie pozwoli żyć w świecie, który jest nam bardziej przyjazny.

__________________

Kontakt dla mediów:

Anna Dmochowska

Royal Brand PR

anna.dmochowska@royalbrand.pl

+ 48 531 014 364

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Zdrowy budynek, czyli jaki?

Ecophon:  Zrównoważone budownictwo przyjazne środowisku, ale mające również wpływ na komfort ludzi staje się coraz bardziej popularne. Materiały budowlane oparte na naturalnych składnikach trafiają do nowoczesnych biurowców, two



Nowość! Elegancja akustyki z nowym systemem Focus

Ecophon:   Ecophon Focus™ to najszersza rodzina produktów marki Ecophon stworzona z myślą o ludziach i ich potrzebach. Linia sufitów podwieszanych Focus wyróżnia się znakomitymi parametrami akustyczny



Konferencja dla architektów – Ecophon pokazał najnowsze rozwiązania

Ecophon:   5 października odbyła się uroczysta prezentacja nowego rozwiązania Ecophon w grupie systemów Focus. Nowa krawędź płyt FocusTM Ez ma ogromne możliwości zastosowań i niespotykany dotychczas układ geometryczny powierzchni sufit



Hałas utrudnia leczenie

Ecophon: Według Światowej Organizacji Zdrowia, dla zapewnienia spokojnego snu pacjentów szpitali równoważny (średni) poziom dźwięku w pokojach chorych nie powinien przekraczać 30 dBA, a maksymalne poziomy 40 dBA. Badania przeprowadzone w




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS