Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
G-U
Pamięć na pilota
Jeden klucz dla całego domu
Tydzień dla ekologicznego budownictwa
WYPOWIEDŹ EKSPERTA DO MAGAZYNU BUDUJ ENERGOOSZC...
Innowacyjne rozwiązania dla inteligentnego domu
Tydzień dla ekologicznego budownictwa
2017-09-11

Rozpoczęła się akcja World Green Building Week, czyli Tydzień Zrównoważonego Budownictwa. Akcje promocyjne, szkolenia i kampanie mają przedstawiać ideę ekologicznego podejścia w budownictwie, które staje się coraz bardziej popularne.

Budynki ekologiczne nie powinny kojarzyć się już z drewnianymi chatkami. Najbardziej nowoczesne budowle, biurowce i apartamentowce projektowane są właśnie w oparciu o koncepcję zrównoważonego rozwoju. – Pod tym pojęciem kryje się architektura zakładająca komfort, oszczędność i samopoczucie użytkownika. Jednocześnie wszystko opiera się na poszanowaniu środowiska naturalnego – tłumaczy Dariusz Papierz z firmy G-U Polska. W tym roku głównym hasłem World Green Building Week są budynki zeroenergetyczne – o zerowym zużyciu energii netto i zerowej emisji dwutlenku węgla rocznie. Badania wyraźne pokazują, że budowa tzw. zielonych domów niesie za sobą ogromne korzyści ekonomiczne. Tańsza jest eksploatacja budynku (energia elektryczna, gaz, ścieki), ale wyraźnie niższa jest też absencja chorobowa, a wydajność pracowników zwiększa się. – Zrównoważone budownictwo jest nam bardzo bliskie, dlatego nasze produkty można spotkać w budynkach z certyfikatem LEED – Bałtyk w Poznaniu, czy kompleksy Business Garden – mówi Dariusz Papierz. Projektanci najnowocześniejszych biurowców oraz producenci materiałów budowlanych zaczynają zdawać sobie sprawę z tego, że zielone budownictwo staje się przyszłością, ze względu na opłacalność i niewymierne korzyści dla środowiska i zdrowia ludzi. Inicjatywy takie jak World Green Building Week pokazują, że zrównoważone, zeroenergetyczne budownictwo może obejmować także nasze domy, co w dalszej perspektywie pozwoli żyć w świecie, który jest nam bardziej przyjazny.

__________________

Kontakt dla mediów:

Anna Dmochowska

Royal Brand PR

anna.dmochowska@royalbrand.pl

+ 48 531 014 364

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Pamięć na pilota

G-U: Wielki pęk kluczy, który często gubimy może sprawić nam kłopot. Okazuje się, że klucze mogą zostać zastąpione kartami lub brelokami. Nowe technologie wkraczają do naszych domów i zapobiegają wielu kłopotom.   Gdy zac



W budynkach będzie ciszej

Ecophon: Na początku 2018 roku zacznie obowiązywać nowa norma akustyczna. Oznacza to spore zmiany dla architektów i projektantów, a ich skutki odczujemy wszyscy. Ciszej będzie w szkołach, szpitalach, urzędach, czy na basenach.   Pol



Głośne restauracje odbierają apetyt

Ecophon: Z roku na rok coraz więcej Polaków odwiedza restauracje. Jesteśmy bardziej świadomymi i wymagającymi konsumentami. Niewiele osób jednak zdaje sobie sprawę z tego, że na jakość jedzenia i atmosferę w restauracji ma wpływ&hellip



Jeden klucz dla całego domu

G-U: Ogromny pęk kluczy w kieszeni lub torebce może odejść do lamusa. Jeden klucz jest już w stanie otworzyć wszystkie drzwi w domu. Systemy klucza, bo o nich mowa, są bezpieczne i przede wszystkim wygodne.   Nie trze




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS