Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
Multi-comfort
Informacja prasowa, Na przekór letniej spiekoci...
Nieprzeciętny dom parterowy
Komfort dobrej jakości powietrza w nowoczesnym ...
Komfortowy dom dla świadomego inwestora
Finał loterii MULTICOMFORT „Idealny Pomysł N...
Komfortowy dom dla świadomego inwestora
2017-01-31

 

Piotr Dąbkowski, Saint-Gobain, Krajowy Menadżer Sprzedaży PREFAB i MC:

Pojęcie komfortowego domu ewoluuje. Dziś inwestując w nowe lokum, mamy na względzie niskie koszty eksploatacji, dobrą jakość powietrza, ochronę przed hałasem, optymalne nasłonecznienie pomieszczeń czy design. Standard budownictwa MULTICOMFORT wychodzi naprzeciw potrzebom świadomych inwestorów stawiających na równi kontrolę wydatków z troską o zdrowie i środowisko. Mając na uwadze, że 90% czasu przebywamy wewnątrz pomieszczeń, eksperci Saint-Gobain opracowali szereg wymogów technicznych wspierających komfort wszystkich ludzkich zmysłów, jednocześnie gwarantując korzyści ekologiczne i ekonomiczne powiązane z wymogami idei budynku pasywnego. Jeden aspekt pozostaje natomiast niezmienny – wznoszenie domu nie jest prostym procesem, a tym bardziej, jeśli rozważamy dom niskoenergetyczny. W roku 2016 we współpracy z Krajową Agencją Poszanowania Energii oraz deweloperami specjalizującymi się w budownictwie energooszczędnym, jak firma EcoReadyHouse, opracowaliśmy szczegółowy proces certyfikacji domów w standardzie MULTICOMFORT. To parasol ochronny dla inwestora. Firmy, które budują w standardzie, zapewniają klientowi profesjonalną opiekę na każdym etapie projektowania i realizacji domu. Jednocześnie zgadzają się na zewnętrzną kontrolę inwestycji, jak np. testy szczelności powietrznej zewnętrznej powłoki budynku. Proces zakończony jest nadaniem dokumentu certyfikującego potwierdzającego osiągnięcie konkretnych parametrów. Inwestor może zatem spać spokojnie. Na całym świecie powstają domy w standardzie MULTICOMFORT.

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Pamięć na pilota

G-U: Wielki pęk kluczy, który często gubimy może sprawić nam kłopot. Okazuje się, że klucze mogą zostać zastąpione kartami lub brelokami. Nowe technologie wkraczają do naszych domów i zapobiegają wielu kłopotom.   Gdy zac



W budynkach będzie ciszej

Ecophon: Na początku 2018 roku zacznie obowiązywać nowa norma akustyczna. Oznacza to spore zmiany dla architektów i projektantów, a ich skutki odczujemy wszyscy. Ciszej będzie w szkołach, szpitalach, urzędach, czy na basenach.   Pol



Głośne restauracje odbierają apetyt

Ecophon: Z roku na rok coraz więcej Polaków odwiedza restauracje. Jesteśmy bardziej świadomymi i wymagającymi konsumentami. Niewiele osób jednak zdaje sobie sprawę z tego, że na jakość jedzenia i atmosferę w restauracji ma wpływ&hellip



Jeden klucz dla całego domu

G-U: Ogromny pęk kluczy w kieszeni lub torebce może odejść do lamusa. Jeden klucz jest już w stanie otworzyć wszystkie drzwi w domu. Systemy klucza, bo o nich mowa, są bezpieczne i przede wszystkim wygodne.   Nie trze




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS