Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
Isover
100 tys. zł czeka na dwa miasta w akcji „Cies...
Fasada nie tylko od parady
Testy akustyczne w domu energooszczędnym [case ...
Jesienią czas na termomodernizację obiektów i...
Mało energii – wielkie efekty - niskoenergety...
100 tys. zł czeka na dwa miasta w akcji „Ciesz się ciszą”!
2016-09-25

Do połowy listopada potrwa ogólnopolska akcja zwracająca uwagę na znaczenie ciszy dla naszego zdrowia, nastroju czy komfortu pracy. W ramach inicjatywy możemy mierzyć poziom natężenia dźwięku w pomieszczeniach, w których przebywamy i wygrywać nagrody. 100 tys. zł czeka na dwa zwycięskie miasta.

Kupując mieszkanie lub dom oceniamy jego wygląd, lokalizację czy wykończenie. Rzadko kiedy zwracamy uwagę na to, czy zastosowane materiały zapewniają odpowiedni komfort akustyczny.

Korzyści z dobrze wyciszonych pomieszczeń są niebagatelne, zarówno dla naszego zdrowia, dobrego samopoczucia, skutecznego odpoczynku, jak i efektywnej pracy oraz komunikacji z innymi.

Kampania informacyjno-społeczna „Ciesz się ciszą”, organizowana przez Stowarzyszenie „Komfort Ciszy” oraz markę ISOVER, ma na celu pokazanie korzyści płynących z komfortu akustycznego, ale także zagrożeń, jakie niesie ze sobą nadmierny hałas. W tym celu powstała specjalna aplikacja, która pozwala mierzyć poziom natężenia dźwięku w pomieszczeniach. Na najbardziej zaangażowanych użytkowników czekają nagrody. W każdym tygodniu akcji, osoba, która wykona najwięcej pomiarów, otrzymuje zestaw relaksacyjny.

Główne nagrody w konkursie są dostępne dla 2 zwycięskich miast. Podczas trwania kampanii prowadzone są dwa rankingi pokazujące, w którym mieście wykonano najwięcej pomiarów oraz mieszkańcy, którego miasta są najbardziej zaangażowani (stosunek ilości pomiarów do liczny mieszkańców).

Jest o co walczyć. Zwycięskie miasta w każdym z rankingów otrzymają po 50 tys. złotych na renowację wybranego budynku użytku publicznego. – Wiele badań, przeprowadzonych w ostatnich latach zwłaszcza w Skandynawii, potwierdza niebagatelny wpływ komfortu akustycznego na nasze zdrowie. Zdaniem naukowców cisza przyczynia się do redukcji stresu i napięć nerwowych. Podczas ciszy nasz mózg ma lepsze warunki do pracy – łatwiej identyfikuje emocje i pobudza kreatywność. Ponad 90% czasu przebywamy w budynkach, dlatego chcemy podnieść świadomość istoty komfortu akustycznego w budynkach i zachęcić mieszkańców miast, aby wspólnie powalczyli o wartościową nagrodę dla miejsca, w którym żyją – mówi Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER, współorganizator akcji.

Aplikację z miernikiem decybeli można pobrać na urządzenia mobilne z Google Play i App Store. Akcja potrwa do 15 listopada. Więcej informacji i ciekawostek na temat ciszy można zaleźć na stronie: www.cieszsiecisza.pl.

Akcję „Ciesz się ciszą” w bardzo oryginalnym i zabawnym filmie promują Kamil Stoch i Stefan Hula. Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=gtB-sqPoPl4

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Pamięć na pilota

G-U: Wielki pęk kluczy, który często gubimy może sprawić nam kłopot. Okazuje się, że klucze mogą zostać zastąpione kartami lub brelokami. Nowe technologie wkraczają do naszych domów i zapobiegają wielu kłopotom.   Gdy zac



W budynkach będzie ciszej

Ecophon: Na początku 2018 roku zacznie obowiązywać nowa norma akustyczna. Oznacza to spore zmiany dla architektów i projektantów, a ich skutki odczujemy wszyscy. Ciszej będzie w szkołach, szpitalach, urzędach, czy na basenach.   Pol



Głośne restauracje odbierają apetyt

Ecophon: Z roku na rok coraz więcej Polaków odwiedza restauracje. Jesteśmy bardziej świadomymi i wymagającymi konsumentami. Niewiele osób jednak zdaje sobie sprawę z tego, że na jakość jedzenia i atmosferę w restauracji ma wpływ&hellip



Jeden klucz dla całego domu

G-U: Ogromny pęk kluczy w kieszeni lub torebce może odejść do lamusa. Jeden klucz jest już w stanie otworzyć wszystkie drzwi w domu. Systemy klucza, bo o nich mowa, są bezpieczne i przede wszystkim wygodne.   Nie trze




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS