Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
Pasaż Grunwaldzki
Przyjdź na finał Blog Day 2016 z udziałem Paw...
Skomponuj swój posiłek w Pasażu Grunwaldzkim
Jury wybrało finalistów Blog Day 2016
Skosztuj Dolnego Śląska w Pasażu Grunwaldzkim
Oznakuj rower – unikniesz kradzieży. Ostatnia...
Jury wybrało finalistów Blog Day 2016
2016-08-15

Zakończył się kolejny etap konkursu Blog Day 2016 na najlepsze blogi mieszkańców Dolnego Śląska. Jury spośród 148 zgłoszonych platform wybrało 20 finałowych, po pięć z każdej kategorii. Spośród nich w otwartym głosowaniu wybrany zostanie zwycięzca kategorii „Blog Internautów”. Każdy może oddać swój głos do 31 sierpnia.

Do tegorocznej edycji konkursu Blog Day, organizowanego po raz szósty przez Pasaż Grunwaldzki, napłynęło 148 zgłoszeń. Tradycyjnie największym zainteresowaniem cieszyła się kategoria „Kultura i Pasje”, do której zakwalifikowano 81 blogów.

Spośród wszystkich uczestników jury konkursu wybrało już 20, po 5 w każdej z kategorii: „Moda i Uroda”, „Kultura i Pasje”, „Kulinaria” i „FotoBlog”. Oceny i wyboru dokonali: Marta Hennig, autorka nagrodzonego w ubiegłym roku bloga Codziennie fit, Dawid Tymiński, laureat Blog Day 2015, autor bloga Secondhand Dandy, Bartek Sadowski – fotograf oraz dziennikarki: Katarzyna Kaczorowska (Gazeta Wrocławska) i Agnieszka Kołodyńska-Walków (Redakcja wroclaw.pl).

Z kolei o zwycięzcy piątej kategorii zadecydują Internauci. Od 17 do 31 sierpnia na fanpage’u Blog Day Wrocław potrwa głosowanie na „Blog Internautów”– każdego dnia można oddać jeden głos na wybrany blog z finałowej dwudziestki. Na uczestników głosowania również czekają nagrody – 5 osób, które najciekawiej uargumentują swój wybór, otrzyma zestawy upominków od organizatora konkursu – CHR Pasaż Grunwaldzki.

Zwycięzcy wszystkich kategorii ogłoszeni zostaną w sobotę 3 września podczas finału Blog Day 2016. Z nominowanymi blogami oraz szczegółami konkursu można się zapoznać na stronach: www.pasazgrunwaldzki.pl oraz www.facebook.com/BlogDayWroclaw.

Lista nominowanych:

Moda i uroda

www.vademecumstylu.pl/

www.stylowyslowotok.pl

www.prusakfashion.blogspot.com/

www.notsomiserablelife.blogspot.com/

www.grubszesprawy.pl/

Kultura i Pasje

www.panitopotrafi.blogspot.com

www.hakierka.pl/

www.joulenka.pl/

www.ohmydad.pl/

www.pokreslone.blogspot.com/

Kulinaria

www.wroclawskiejedzenie.pl/

www.kuchniaturzturz.wordpress.com/

www.food2.pl/

www.malacukierenka.pl/

www.mojebistro.pl/

FotoBlog

www.travelmenu.pl/www.niespodziane.blogspot.com/

www.lkedzierski.com/

www.jacsie.pl/

www.edekimy.pl/

 

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Zdrowy budynek, czyli jaki?

Ecophon:  Zrównoważone budownictwo przyjazne środowisku, ale mające również wpływ na komfort ludzi staje się coraz bardziej popularne. Materiały budowlane oparte na naturalnych składnikach trafiają do nowoczesnych biurowców, two



Nowość! Elegancja akustyki z nowym systemem Focus

Ecophon:   Ecophon Focus™ to najszersza rodzina produktów marki Ecophon stworzona z myślą o ludziach i ich potrzebach. Linia sufitów podwieszanych Focus wyróżnia się znakomitymi parametrami akustyczny



Konferencja dla architektów – Ecophon pokazał najnowsze rozwiązania

Ecophon:   5 października odbyła się uroczysta prezentacja nowego rozwiązania Ecophon w grupie systemów Focus. Nowa krawędź płyt FocusTM Ez ma ogromne możliwości zastosowań i niespotykany dotychczas układ geometryczny powierzchni sufit



Hałas utrudnia leczenie

Ecophon: Według Światowej Organizacji Zdrowia, dla zapewnienia spokojnego snu pacjentów szpitali równoważny (średni) poziom dźwięku w pokojach chorych nie powinien przekraczać 30 dBA, a maksymalne poziomy 40 dBA. Badania przeprowadzone w




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS