Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
Pasaż Grunwaldzki
Przyjdź na finał Blog Day 2016 z udziałem Paw...
Skomponuj swój posiłek w Pasażu Grunwaldzkim
Jury wybrało finalistów Blog Day 2016
Skosztuj Dolnego Śląska w Pasażu Grunwaldzkim
Oznakuj rower – unikniesz kradzieży. Ostatnia...
Jury wybrało finalistów Blog Day 2016
2016-08-15

Zakończył się kolejny etap konkursu Blog Day 2016 na najlepsze blogi mieszkańców Dolnego Śląska. Jury spośród 148 zgłoszonych platform wybrało 20 finałowych, po pięć z każdej kategorii. Spośród nich w otwartym głosowaniu wybrany zostanie zwycięzca kategorii „Blog Internautów”. Każdy może oddać swój głos do 31 sierpnia.

Do tegorocznej edycji konkursu Blog Day, organizowanego po raz szósty przez Pasaż Grunwaldzki, napłynęło 148 zgłoszeń. Tradycyjnie największym zainteresowaniem cieszyła się kategoria „Kultura i Pasje”, do której zakwalifikowano 81 blogów.

Spośród wszystkich uczestników jury konkursu wybrało już 20, po 5 w każdej z kategorii: „Moda i Uroda”, „Kultura i Pasje”, „Kulinaria” i „FotoBlog”. Oceny i wyboru dokonali: Marta Hennig, autorka nagrodzonego w ubiegłym roku bloga Codziennie fit, Dawid Tymiński, laureat Blog Day 2015, autor bloga Secondhand Dandy, Bartek Sadowski – fotograf oraz dziennikarki: Katarzyna Kaczorowska (Gazeta Wrocławska) i Agnieszka Kołodyńska-Walków (Redakcja wroclaw.pl).

Z kolei o zwycięzcy piątej kategorii zadecydują Internauci. Od 17 do 31 sierpnia na fanpage’u Blog Day Wrocław potrwa głosowanie na „Blog Internautów”– każdego dnia można oddać jeden głos na wybrany blog z finałowej dwudziestki. Na uczestników głosowania również czekają nagrody – 5 osób, które najciekawiej uargumentują swój wybór, otrzyma zestawy upominków od organizatora konkursu – CHR Pasaż Grunwaldzki.

Zwycięzcy wszystkich kategorii ogłoszeni zostaną w sobotę 3 września podczas finału Blog Day 2016. Z nominowanymi blogami oraz szczegółami konkursu można się zapoznać na stronach: www.pasazgrunwaldzki.pl oraz www.facebook.com/BlogDayWroclaw.

Lista nominowanych:

Moda i uroda

www.vademecumstylu.pl/

www.stylowyslowotok.pl

www.prusakfashion.blogspot.com/

www.notsomiserablelife.blogspot.com/

www.grubszesprawy.pl/

Kultura i Pasje

www.panitopotrafi.blogspot.com

www.hakierka.pl/

www.joulenka.pl/

www.ohmydad.pl/

www.pokreslone.blogspot.com/

Kulinaria

www.wroclawskiejedzenie.pl/

www.kuchniaturzturz.wordpress.com/

www.food2.pl/

www.malacukierenka.pl/

www.mojebistro.pl/

FotoBlog

www.travelmenu.pl/www.niespodziane.blogspot.com/

www.lkedzierski.com/

www.jacsie.pl/

www.edekimy.pl/

 

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Nieprzeciętny dom parterowy

Multi-comfort:   Kolejny dom zbudowany z MULTICOMFORT Saint-Gobain Przeciętny proces inwestycyjny trwa około 22 miesięcy. W większości przypadków koszty budowy domu są wyższe o 25% od prognozowanych. W ogólnym rozrachunku należy uwzglę



Roto Okna Dachowe stawia na szkolenia

Roto:   Stałe doskonalenie umiejętności to jedyna gwarancja rozwoju przedsiębiorstwa i pracującego w nim zespołu. Idąc tym tropem, firma Roto Okna Dachowe zaplanowała dla swoich pracowników i partnerów szereg różnorodnyc



Duże zainteresowanie na Targach TARBUD 2017

Roto:   W miniony weekend Dolnoślązacy mieli okazję zapoznać się z najnowszymi propozycjami Roto Okna Dachowe. Eksperci firmy zaprezentowali na branżowych Targach Budownictwa i Kamieniarstwa TARBUD we Wrocławiu systemowe rozwiązania okienne d



Roto na targach INTERBUD w Łodzi

Roto: Energooszczędne i innowacyjne technologie, nowoczesny design i funkcjonale rozwiązania - w dniach 10-12 marca 2017 r. uczestnicy Targów Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz Interbud mieli okazję poznać na żywo zalety okien dachowy




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS