Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
Pasaż Grunwaldzki
Przyjdź na finał Blog Day 2016 z udziałem Paw...
Skomponuj swój posiłek w Pasażu Grunwaldzkim
Jury wybrało finalistów Blog Day 2016
Skosztuj Dolnego Śląska w Pasażu Grunwaldzkim
Oznakuj rower – unikniesz kradzieży. Ostatnia...
Skosztuj Dolnego Śląska w Pasażu Grunwaldzkim
2016-08-14

Już 20 sierpnia w Pasażu Grunwaldzkim odbędzie się prezentacja dolnośląskich produktów i tradycyjnych potraw połączona z degustacją. Tego dnia centrum zamieni się w miejsce rywalizacji uczestników finału XVI edycji wojewódzkiego etapu ogólnopolskiego konkursu „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów”. Jakie atrakcje czekają na odwiedzających?

Uczta dla podniebienia – tak w skrócie można zapowiedzieć konkurs. Wydarzenie będzie okazją nie tylko do degustacji tradycyjnych produktów i potraw, czy zgłębienia ich receptur, ale też do poznania autorów i producentów wszystkich przysmaków.

Do Pasażu Grunwaldzkiego przybędzie bowiem 40 dolnośląskich przedstawicieli małych rodzinnych przedsiębiorstw, lokalnych stowarzyszeń, gospodarstw rolnych, Kół Gospodyń Wiejskich i restauratorów. Każdy z nich zaprezentuje wyborne specjały i dania, które zostaną poddane ocenie komisji.

Podczas wydarzenia poznamy wyniki konkursu w kategoriach: „Najlepszy regionalny produkt żywnościowy” oraz „Najlepsze danie i potrawa regionalna Dolnego Śląska”. Z kolei o nominacje do ogólnopolskiej nagrody „Perła 2016” powalczy 11 wyrobów, które otrzymały główną nagrodę w poprzednich edycjach, m.in.: ser górski sudecki, kiełbasa golędzinowska, czy likier karkonoski.

Organizatorami wydarzenia są: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego i Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego oraz Pasaż Grunwaldzki.

Impreza „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów” odbędzie się w Pasażu Grunwaldzkim 20 sierpnia (sobota) na poziomie „0” (przy scenie). Impreza potrwa od godziny 11.00 do 16.00.

Więcej informacji na stronie: www.pasazgrunwaldzki.pl oraz www.dodr.pl.

 

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Nieprzeciętny dom parterowy

Multi-comfort:   Kolejny dom zbudowany z MULTICOMFORT Saint-Gobain Przeciętny proces inwestycyjny trwa około 22 miesięcy. W większości przypadków koszty budowy domu są wyższe o 25% od prognozowanych. W ogólnym rozrachunku należy uwzglę



Roto Okna Dachowe stawia na szkolenia

Roto:   Stałe doskonalenie umiejętności to jedyna gwarancja rozwoju przedsiębiorstwa i pracującego w nim zespołu. Idąc tym tropem, firma Roto Okna Dachowe zaplanowała dla swoich pracowników i partnerów szereg różnorodnyc



Duże zainteresowanie na Targach TARBUD 2017

Roto:   W miniony weekend Dolnoślązacy mieli okazję zapoznać się z najnowszymi propozycjami Roto Okna Dachowe. Eksperci firmy zaprezentowali na branżowych Targach Budownictwa i Kamieniarstwa TARBUD we Wrocławiu systemowe rozwiązania okienne d



Roto na targach INTERBUD w Łodzi

Roto: Energooszczędne i innowacyjne technologie, nowoczesny design i funkcjonale rozwiązania - w dniach 10-12 marca 2017 r. uczestnicy Targów Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz Interbud mieli okazję poznać na żywo zalety okien dachowy




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS