Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
Pasaż Grunwaldzki
Przyjdź na finał Blog Day 2016 z udziałem Paw...
Skomponuj swój posiłek w Pasażu Grunwaldzkim
Jury wybrało finalistów Blog Day 2016
Skosztuj Dolnego Śląska w Pasażu Grunwaldzkim
Oznakuj rower – unikniesz kradzieży. Ostatnia...
Skosztuj Dolnego Śląska w Pasażu Grunwaldzkim
2016-08-14

Już 20 sierpnia w Pasażu Grunwaldzkim odbędzie się prezentacja dolnośląskich produktów i tradycyjnych potraw połączona z degustacją. Tego dnia centrum zamieni się w miejsce rywalizacji uczestników finału XVI edycji wojewódzkiego etapu ogólnopolskiego konkursu „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów”. Jakie atrakcje czekają na odwiedzających?

Uczta dla podniebienia – tak w skrócie można zapowiedzieć konkurs. Wydarzenie będzie okazją nie tylko do degustacji tradycyjnych produktów i potraw, czy zgłębienia ich receptur, ale też do poznania autorów i producentów wszystkich przysmaków.

Do Pasażu Grunwaldzkiego przybędzie bowiem 40 dolnośląskich przedstawicieli małych rodzinnych przedsiębiorstw, lokalnych stowarzyszeń, gospodarstw rolnych, Kół Gospodyń Wiejskich i restauratorów. Każdy z nich zaprezentuje wyborne specjały i dania, które zostaną poddane ocenie komisji.

Podczas wydarzenia poznamy wyniki konkursu w kategoriach: „Najlepszy regionalny produkt żywnościowy” oraz „Najlepsze danie i potrawa regionalna Dolnego Śląska”. Z kolei o nominacje do ogólnopolskiej nagrody „Perła 2016” powalczy 11 wyrobów, które otrzymały główną nagrodę w poprzednich edycjach, m.in.: ser górski sudecki, kiełbasa golędzinowska, czy likier karkonoski.

Organizatorami wydarzenia są: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego i Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego oraz Pasaż Grunwaldzki.

Impreza „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów” odbędzie się w Pasażu Grunwaldzkim 20 sierpnia (sobota) na poziomie „0” (przy scenie). Impreza potrwa od godziny 11.00 do 16.00.

Więcej informacji na stronie: www.pasazgrunwaldzki.pl oraz www.dodr.pl.

 

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Zdrowy budynek, czyli jaki?

Ecophon:  Zrównoważone budownictwo przyjazne środowisku, ale mające również wpływ na komfort ludzi staje się coraz bardziej popularne. Materiały budowlane oparte na naturalnych składnikach trafiają do nowoczesnych biurowców, two



Nowość! Elegancja akustyki z nowym systemem Focus

Ecophon:   Ecophon Focus™ to najszersza rodzina produktów marki Ecophon stworzona z myślą o ludziach i ich potrzebach. Linia sufitów podwieszanych Focus wyróżnia się znakomitymi parametrami akustyczny



Konferencja dla architektów – Ecophon pokazał najnowsze rozwiązania

Ecophon:   5 października odbyła się uroczysta prezentacja nowego rozwiązania Ecophon w grupie systemów Focus. Nowa krawędź płyt FocusTM Ez ma ogromne możliwości zastosowań i niespotykany dotychczas układ geometryczny powierzchni sufit



Hałas utrudnia leczenie

Ecophon: Według Światowej Organizacji Zdrowia, dla zapewnienia spokojnego snu pacjentów szpitali równoważny (średni) poziom dźwięku w pokojach chorych nie powinien przekraczać 30 dBA, a maksymalne poziomy 40 dBA. Badania przeprowadzone w




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS