Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
Rajapack
Lato w mieście..Poznaj drobiazgi, które uatrak...
Co można kupić w sieci?
Trzy kroki do obrandowania przesyłek
Jeśli urlop, to remont. Jak zabezpieczyć miesz...
Bezszelestne przesyłki - dlaczego warto stosowa...
Trzy kroki do obrandowania przesyłek
2016-07-20

Zwykle to właśnie od logo zaczyna się historia identyfikacji wizualnej marki. Choć jest to element zaprojektowany najbardziej drobiazgowo, czasem irytuje klientów. Jak wytłumaczyć to zjawisko?

Nie jest tajemnicą, że logo marki to jej element rozpoznawczy, a także najskuteczniejsza reklama. Im bardziej zostanie utrwalony w świadomości, tym lepiej. Problem zaczyna się wtedy, gdy logo przytłacza użytkowników. Zjawisko to szczególnie widoczne jest na przykładzie reklamowych kampanii outdoorwoych, obrandowania oprogramowania czy urządzeń mobilnych. Są jednak obszary działalności firmy, w których dobrze widoczne logo jest mile widziane przez klienta, a nawet ułatwia jego życie.

Oznakowany listonosz

Uroki oczekiwania na przesyłkę są znane każdemu. To właśnie w takiej sytuacji, gdy ważny list lub nowa para butów jest w drodze, w napięciu czekamy na listonosza.

Jeśli chcemy, aby przesyłka naszego sklepu była dobrze widoczna i rozpoznawalna, a nasz klient już z oddali mógł cieszyć się z szybkiej dostawy, zdecydujmy się na estetyczne metody obrandowania. Karton w kolorze marki, taśmy samoprzylepne z podziękowaniem za zakupy, etykiety z logo sklepu – różnorodność nośników i kreatywność projektu jest kluczem do nienachalnego oznakowania paczek. Na stronie www.rajapack.pl samodzielnie wykonamy projekt taśmy z nadrukiem za pomocą modułu RAJAPRINT, natomiast oryginalne etykiety i kartony pomogą zaprojektować doradcy techniczni – wystarczy napisać na adres specjalne@rajapack.pl – mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJAPACK Polska.

Dbałość o unikalny wygląd przesyłek to także inwestycja w bezpieczeństwo dostawy. Nadruk taśmy uniemożliwia ponowne zapieczętowanie paczki, dzięki czemu poczucie komfortu wzrasta zarówno po stronie nadawcy, jak i adresata. Dbając w ten sposób o konsumenta, sklep wzbudza jego zaufanie, które w dalszej perspektywie może przekładać się na budowanie trwałego zaangażowania.

 

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Pamięć na pilota

G-U: Wielki pęk kluczy, który często gubimy może sprawić nam kłopot. Okazuje się, że klucze mogą zostać zastąpione kartami lub brelokami. Nowe technologie wkraczają do naszych domów i zapobiegają wielu kłopotom.   Gdy zac



W budynkach będzie ciszej

Ecophon: Na początku 2018 roku zacznie obowiązywać nowa norma akustyczna. Oznacza to spore zmiany dla architektów i projektantów, a ich skutki odczujemy wszyscy. Ciszej będzie w szkołach, szpitalach, urzędach, czy na basenach.   Pol



Głośne restauracje odbierają apetyt

Ecophon: Z roku na rok coraz więcej Polaków odwiedza restauracje. Jesteśmy bardziej świadomymi i wymagającymi konsumentami. Niewiele osób jednak zdaje sobie sprawę z tego, że na jakość jedzenia i atmosferę w restauracji ma wpływ&hellip



Jeden klucz dla całego domu

G-U: Ogromny pęk kluczy w kieszeni lub torebce może odejść do lamusa. Jeden klucz jest już w stanie otworzyć wszystkie drzwi w domu. Systemy klucza, bo o nich mowa, są bezpieczne i przede wszystkim wygodne.   Nie trze




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS