Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
Rajapack
Lato w mieście..Poznaj drobiazgi, które uatrak...
Co można kupić w sieci?
Trzy kroki do obrandowania przesyłek
Jeśli urlop, to remont. Jak zabezpieczyć miesz...
Bezszelestne przesyłki - dlaczego warto stosowa...
Trzy kroki do obrandowania przesyłek
2016-07-20

Zwykle to właśnie od logo zaczyna się historia identyfikacji wizualnej marki. Choć jest to element zaprojektowany najbardziej drobiazgowo, czasem irytuje klientów. Jak wytłumaczyć to zjawisko?

Nie jest tajemnicą, że logo marki to jej element rozpoznawczy, a także najskuteczniejsza reklama. Im bardziej zostanie utrwalony w świadomości, tym lepiej. Problem zaczyna się wtedy, gdy logo przytłacza użytkowników. Zjawisko to szczególnie widoczne jest na przykładzie reklamowych kampanii outdoorwoych, obrandowania oprogramowania czy urządzeń mobilnych. Są jednak obszary działalności firmy, w których dobrze widoczne logo jest mile widziane przez klienta, a nawet ułatwia jego życie.

Oznakowany listonosz

Uroki oczekiwania na przesyłkę są znane każdemu. To właśnie w takiej sytuacji, gdy ważny list lub nowa para butów jest w drodze, w napięciu czekamy na listonosza.

Jeśli chcemy, aby przesyłka naszego sklepu była dobrze widoczna i rozpoznawalna, a nasz klient już z oddali mógł cieszyć się z szybkiej dostawy, zdecydujmy się na estetyczne metody obrandowania. Karton w kolorze marki, taśmy samoprzylepne z podziękowaniem za zakupy, etykiety z logo sklepu – różnorodność nośników i kreatywność projektu jest kluczem do nienachalnego oznakowania paczek. Na stronie www.rajapack.pl samodzielnie wykonamy projekt taśmy z nadrukiem za pomocą modułu RAJAPRINT, natomiast oryginalne etykiety i kartony pomogą zaprojektować doradcy techniczni – wystarczy napisać na adres specjalne@rajapack.pl – mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJAPACK Polska.

Dbałość o unikalny wygląd przesyłek to także inwestycja w bezpieczeństwo dostawy. Nadruk taśmy uniemożliwia ponowne zapieczętowanie paczki, dzięki czemu poczucie komfortu wzrasta zarówno po stronie nadawcy, jak i adresata. Dbając w ten sposób o konsumenta, sklep wzbudza jego zaufanie, które w dalszej perspektywie może przekładać się na budowanie trwałego zaangażowania.

 

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Dziecko potrzebuje ciszy

Ecophon:   Dziecko narażone na hałas może mieć problemy rozwojowe, kłopoty z nauką i nadpobudliwością. Bezustanny hałas, który nam obecnie towarzyszy, i na który przestaliśmy zwracać uwagę, n



Czy można sterować całym domem?

G-U:   Sterowanie domem z drugiego końca świata jest możliwe i coraz bardziej popularne. To duże ułatwienie, ale też zwiększenie bezpieczeństwa. Dom zdalnie sterowany kojarzy się nam z koncepcją inteligentnych r



Nowe brzmienie i świetny design– panele dźwiękochłonne Akusto One od Ecophon

Ecophon:   Nowe brzmienie i świetny design– panele dźwiękochłonne Akusto One od Ecophon Dobra akustyka w pomieszczeniu poprawia zdolność koncentracji i wydajność, pozwala również zmniejszyć p



Bezpieczny dom w wakacje

G-U: Wakacje to czas, w którym odnotowuje się najwięcej włamań. Złodzieje potrafią pokonać wiele przeszkód, dlatego dokładne zabezpieczenie domu przed wakacyjnym wyjazdem może się opłacić. Doświadczony złodziej jest w stanie w




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS