Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
Rajapack
Lato w mieście..Poznaj drobiazgi, które uatrak...
Co można kupić w sieci?
Trzy kroki do obrandowania przesyłek
Jeśli urlop, to remont. Jak zabezpieczyć miesz...
Bezszelestne przesyłki - dlaczego warto stosowa...
Lato w mieście..Poznaj drobiazgi, które uatrakcyjnią miejskie wydarzenia
2016-08-12

Wakacyjna pogoda sprzyja organizacji miejskich wydarzeń. Zawody sportowe, festiwale muzyczne, kina plenerowe zachęcają mieszkańców miast do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Dla firm to doskonała sposobność subtelnego komunikowania o swoich usługach. Eksperci z RAJAPACK zdradzają kilka sposobów na miejską, nienachalną reklamę.

Firmy prześcigają się w pomysłach dotarcia do swoich klientów, wykorzystując różnorodne nośniki wizualne. Obecnie nie trzeba wieszać ogromnego bilbordu w centrum miasta, aby zostać dostrzeżonym przez potencjalnego odbiorcę. Są inne, bardziej estetyczne i tańsze metody, które nie tylko sprawią, że firma zostanie zapamiętana, ale również przyczynią się do wykreowania dobrej opinii.

Myśl globalnie, działaj lokalnie

Nieważne jaką wielkość ma firma i ilu ludzi w niej pracuje, warto komunikować o niej zawsze, kiedy nadarzy się okazja. Takimi okolicznościami mogą być letnie wydarzenia organizowane w mieście. Udział marek podczas plenerowych koncertów i warsztatów nie tylko przekłada się na ich rozgłos, ale również pokazuje, że są one zaangażowane w działania społeczności lokalnej. Już w pierwszym kwartale roku warto przeprowadzić mały wywiad i dowiedzieć się jakiego rodzaju imprezy są planowane. Te najciekawsze wpiszmy do kalendarza promocji firmy.

Bez strachu o budżet

Udział firmy w wydarzeniu miejskim nie musi wiązać się z wysokimi kosztami. Czasem ufundowanie gadżetów lub materiałów opakowaniowych stanowi dla organizatora imprezy ogromną pomoc. Podjęcie takiej współpracy jest doskonałą okazją ku temu, aby czynnie wesprzeć społeczną inicjatywę, a jednocześnie rozreklamować firmę. Indywidualne projekty taśm z nadrukiem w różnych kolorach i szerokościach, toreb ozdobnych lub kartonów wykonamy za pośrednictwem strony www.rajapack.pl. Pomagając i wspierając lokalne wydarzenia, skutecznie zareklamujemy swoją firmę i stworzymy jej pozytywny wizerunek. Sympatia to pierwszy krok do zbudowania trwałego zaangażowanie klienta w działanie nawet niewielkiego biznesu.

 

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Pamięć na pilota

G-U: Wielki pęk kluczy, który często gubimy może sprawić nam kłopot. Okazuje się, że klucze mogą zostać zastąpione kartami lub brelokami. Nowe technologie wkraczają do naszych domów i zapobiegają wielu kłopotom.   Gdy zac



W budynkach będzie ciszej

Ecophon: Na początku 2018 roku zacznie obowiązywać nowa norma akustyczna. Oznacza to spore zmiany dla architektów i projektantów, a ich skutki odczujemy wszyscy. Ciszej będzie w szkołach, szpitalach, urzędach, czy na basenach.   Pol



Głośne restauracje odbierają apetyt

Ecophon: Z roku na rok coraz więcej Polaków odwiedza restauracje. Jesteśmy bardziej świadomymi i wymagającymi konsumentami. Niewiele osób jednak zdaje sobie sprawę z tego, że na jakość jedzenia i atmosferę w restauracji ma wpływ&hellip



Jeden klucz dla całego domu

G-U: Ogromny pęk kluczy w kieszeni lub torebce może odejść do lamusa. Jeden klucz jest już w stanie otworzyć wszystkie drzwi w domu. Systemy klucza, bo o nich mowa, są bezpieczne i przede wszystkim wygodne.   Nie trze




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS