Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
Rajapack
Lato w mieście..Poznaj drobiazgi, które uatrak...
Co można kupić w sieci?
Trzy kroki do obrandowania przesyłek
Jeśli urlop, to remont. Jak zabezpieczyć miesz...
Bezszelestne przesyłki - dlaczego warto stosowa...
Lato w mieście..Poznaj drobiazgi, które uatrakcyjnią miejskie wydarzenia
2016-08-12

Wakacyjna pogoda sprzyja organizacji miejskich wydarzeń. Zawody sportowe, festiwale muzyczne, kina plenerowe zachęcają mieszkańców miast do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Dla firm to doskonała sposobność subtelnego komunikowania o swoich usługach. Eksperci z RAJAPACK zdradzają kilka sposobów na miejską, nienachalną reklamę.

Firmy prześcigają się w pomysłach dotarcia do swoich klientów, wykorzystując różnorodne nośniki wizualne. Obecnie nie trzeba wieszać ogromnego bilbordu w centrum miasta, aby zostać dostrzeżonym przez potencjalnego odbiorcę. Są inne, bardziej estetyczne i tańsze metody, które nie tylko sprawią, że firma zostanie zapamiętana, ale również przyczynią się do wykreowania dobrej opinii.

Myśl globalnie, działaj lokalnie

Nieważne jaką wielkość ma firma i ilu ludzi w niej pracuje, warto komunikować o niej zawsze, kiedy nadarzy się okazja. Takimi okolicznościami mogą być letnie wydarzenia organizowane w mieście. Udział marek podczas plenerowych koncertów i warsztatów nie tylko przekłada się na ich rozgłos, ale również pokazuje, że są one zaangażowane w działania społeczności lokalnej. Już w pierwszym kwartale roku warto przeprowadzić mały wywiad i dowiedzieć się jakiego rodzaju imprezy są planowane. Te najciekawsze wpiszmy do kalendarza promocji firmy.

Bez strachu o budżet

Udział firmy w wydarzeniu miejskim nie musi wiązać się z wysokimi kosztami. Czasem ufundowanie gadżetów lub materiałów opakowaniowych stanowi dla organizatora imprezy ogromną pomoc. Podjęcie takiej współpracy jest doskonałą okazją ku temu, aby czynnie wesprzeć społeczną inicjatywę, a jednocześnie rozreklamować firmę. Indywidualne projekty taśm z nadrukiem w różnych kolorach i szerokościach, toreb ozdobnych lub kartonów wykonamy za pośrednictwem strony www.rajapack.pl. Pomagając i wspierając lokalne wydarzenia, skutecznie zareklamujemy swoją firmę i stworzymy jej pozytywny wizerunek. Sympatia to pierwszy krok do zbudowania trwałego zaangażowanie klienta w działanie nawet niewielkiego biznesu.

 

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Nieprzeciętny dom parterowy

Multi-comfort:   Kolejny dom zbudowany z MULTICOMFORT Saint-Gobain Przeciętny proces inwestycyjny trwa około 22 miesięcy. W większości przypadków koszty budowy domu są wyższe o 25% od prognozowanych. W ogólnym rozrachunku należy uwzglę



Roto Okna Dachowe stawia na szkolenia

Roto:   Stałe doskonalenie umiejętności to jedyna gwarancja rozwoju przedsiębiorstwa i pracującego w nim zespołu. Idąc tym tropem, firma Roto Okna Dachowe zaplanowała dla swoich pracowników i partnerów szereg różnorodnyc



Duże zainteresowanie na Targach TARBUD 2017

Roto:   W miniony weekend Dolnoślązacy mieli okazję zapoznać się z najnowszymi propozycjami Roto Okna Dachowe. Eksperci firmy zaprezentowali na branżowych Targach Budownictwa i Kamieniarstwa TARBUD we Wrocławiu systemowe rozwiązania okienne d



Roto na targach INTERBUD w Łodzi

Roto: Energooszczędne i innowacyjne technologie, nowoczesny design i funkcjonale rozwiązania - w dniach 10-12 marca 2017 r. uczestnicy Targów Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz Interbud mieli okazję poznać na żywo zalety okien dachowy




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS