Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
Rajapack
Lato w mieście..Poznaj drobiazgi, które uatrak...
Co można kupić w sieci?
Trzy kroki do obrandowania przesyłek
Jeśli urlop, to remont. Jak zabezpieczyć miesz...
Bezszelestne przesyłki - dlaczego warto stosowa...
Lato w mieście..Poznaj drobiazgi, które uatrakcyjnią miejskie wydarzenia
2016-08-12

Wakacyjna pogoda sprzyja organizacji miejskich wydarzeń. Zawody sportowe, festiwale muzyczne, kina plenerowe zachęcają mieszkańców miast do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Dla firm to doskonała sposobność subtelnego komunikowania o swoich usługach. Eksperci z RAJAPACK zdradzają kilka sposobów na miejską, nienachalną reklamę.

Firmy prześcigają się w pomysłach dotarcia do swoich klientów, wykorzystując różnorodne nośniki wizualne. Obecnie nie trzeba wieszać ogromnego bilbordu w centrum miasta, aby zostać dostrzeżonym przez potencjalnego odbiorcę. Są inne, bardziej estetyczne i tańsze metody, które nie tylko sprawią, że firma zostanie zapamiętana, ale również przyczynią się do wykreowania dobrej opinii.

Myśl globalnie, działaj lokalnie

Nieważne jaką wielkość ma firma i ilu ludzi w niej pracuje, warto komunikować o niej zawsze, kiedy nadarzy się okazja. Takimi okolicznościami mogą być letnie wydarzenia organizowane w mieście. Udział marek podczas plenerowych koncertów i warsztatów nie tylko przekłada się na ich rozgłos, ale również pokazuje, że są one zaangażowane w działania społeczności lokalnej. Już w pierwszym kwartale roku warto przeprowadzić mały wywiad i dowiedzieć się jakiego rodzaju imprezy są planowane. Te najciekawsze wpiszmy do kalendarza promocji firmy.

Bez strachu o budżet

Udział firmy w wydarzeniu miejskim nie musi wiązać się z wysokimi kosztami. Czasem ufundowanie gadżetów lub materiałów opakowaniowych stanowi dla organizatora imprezy ogromną pomoc. Podjęcie takiej współpracy jest doskonałą okazją ku temu, aby czynnie wesprzeć społeczną inicjatywę, a jednocześnie rozreklamować firmę. Indywidualne projekty taśm z nadrukiem w różnych kolorach i szerokościach, toreb ozdobnych lub kartonów wykonamy za pośrednictwem strony www.rajapack.pl. Pomagając i wspierając lokalne wydarzenia, skutecznie zareklamujemy swoją firmę i stworzymy jej pozytywny wizerunek. Sympatia to pierwszy krok do zbudowania trwałego zaangażowanie klienta w działanie nawet niewielkiego biznesu.

 

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Zdrowy budynek, czyli jaki?

Ecophon:  Zrównoważone budownictwo przyjazne środowisku, ale mające również wpływ na komfort ludzi staje się coraz bardziej popularne. Materiały budowlane oparte na naturalnych składnikach trafiają do nowoczesnych biurowców, two



Nowość! Elegancja akustyki z nowym systemem Focus

Ecophon:   Ecophon Focus™ to najszersza rodzina produktów marki Ecophon stworzona z myślą o ludziach i ich potrzebach. Linia sufitów podwieszanych Focus wyróżnia się znakomitymi parametrami akustyczny



Konferencja dla architektów – Ecophon pokazał najnowsze rozwiązania

Ecophon:   5 października odbyła się uroczysta prezentacja nowego rozwiązania Ecophon w grupie systemów Focus. Nowa krawędź płyt FocusTM Ez ma ogromne możliwości zastosowań i niespotykany dotychczas układ geometryczny powierzchni sufit



Hałas utrudnia leczenie

Ecophon: Według Światowej Organizacji Zdrowia, dla zapewnienia spokojnego snu pacjentów szpitali równoważny (średni) poziom dźwięku w pokojach chorych nie powinien przekraczać 30 dBA, a maksymalne poziomy 40 dBA. Badania przeprowadzone w




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS