Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej
Rajapack
Lato w mieście..Poznaj drobiazgi, które uatrak...
Co można kupić w sieci?
Trzy kroki do obrandowania przesyłek
Jeśli urlop, to remont. Jak zabezpieczyć miesz...
Bezszelestne przesyłki - dlaczego warto stosowa...
Co można kupić w sieci?
2016-08-09

Latem wizyta na lokalnych targach i bazarkach staje się obowiązkowym punktem w planie dnia. Nic dziwnego – tylko tam znajdziemy młode warzywa i świeże owoce, słowem sezonowe przysmaki. Z kolei podstawowe zakupy spożywcze dla domu robimy coraz chętniej w internecie. Skąd taka zmiana?

Wybieramy zakupy online przede wszystkim dla korzystnych cen, oszczędności czasu i niezaprzeczalnej wygody. Do wirtualnych koszyków najczęściej trafiają odzież, obuwie, elektronika, sprzęt RTV oraz AGD, kosmetyki, prasa i książki. Zaufanie wobec sklepów online wzrasta. Dowodem na to jest fakt, że coraz chętniej kupujemy w sieci produkty, które jeszcze kilka lat temu wybieraliśmy osobiście, jak np. żywność czy materiały budowalne. Na te pozytywne zmiany wpływa wiele czynników, jak szybkość dostawy, porównywalne koszty, ale także z całą pewnością rzetelność i efektywność w zakresie opakowania przesyłek. Warto podkreślić, że bez względu na cenę produktów, ich wielkość, bądź budowę, uczciwość wobec klienta wymaga, aby zostały one dostarczone z dbałością o bezpieczeństwo oraz zachowanie ich jakości – mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJAPACK Polska.

Zdalne kupowanie

Z pomyślnej koniunktury rozwoju rynku e-commerce oraz rosnącej świadomości klientów korzystają duże sieci supermarketów, otwierając swoje wirtualne oddziały. Zamówienia kompletowane są w oparciu o zasoby lokalnych punktów i dostarczane specjalną flotą kurierską lub czekają w wyznaczonym sklepie. Jeśli zechcemy, nasze zapasy zostaną dostarczone pod same drzwi. Zakupy dla domu na cały tydzień nie muszą kojarzyć się już z kolejkami do kasy oraz długimi spacerami wśród półek. Z tego rodzaju udogodnieniem warto zapoznać szczególnie osoby starsze lub opiekujące się małymi dziećmi, dla których wizyta w sklepie to wyzwanie logistyczne.

Artykuły unikatowe

Wzrost zaufania do zakupów online sprzyja przede wszystkim mniejszym firmom – zarówno rozpoznawalnym markom, jak i prywatnym przedsiębiorcom, którzy dostarczają produkty rzadkie, trudnodostępne, własnoręcznie wykonane i przeznaczone dla ściśle określonej grupy odbiorców. Rozwój segmentu e-commerce sprawił, że przez internet możemy kupić artykuły unikatowe: domowe nalewki, miody z prywatnych pasiek, biżuterię handmade, oryginalną papeterię i wiele innych.

Rozkwit sprzedaży za pośrednictwem internetu, a teraz także urządzeń mobilnych zainspirował branżą materiałów opakowaniowych do tworzenia produktów pozwalających bezpiecznie a zarazem estetycznie przesyłać różnorodne zamówienia. W sklepie rajapack.pl oferujemy ponad 2200 opakowań wysyłkowych dostępnych na drugi dzień po zamówieniu. Propozycje są skrojone według potrzeb klientów prowadzących zupełnie odmienne biznesy. Nasi najwięksi klienci to firmy z sektora e-commerce o zróżnicowanym asortymencie, marki z branży elektronicznej, farmaceutycznej, reklamowej, a także firmy produkcyjne, logistyczne i kurierskie – mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJAPACK Polska.

 

 Poprzedni wpisNastępny wpis 

© Agencja Royal Brand PR udziela zgody przedstawicielom mediów na kopiowanie powyższego materiału oraz wykorzystywanie informacji w nim zawartych do celów redakcyjnych. Prosimy o autoryzację gotowego materiału redakcyjnego przed jego publikacją.

Agencja Royal Brand PR  »  tel./fax. 71 342 30 15  »  e-mail: biuro@royalbrand.pl

Obsługa Klienta: tel. 71 723 72 17, 71 723 73 07, 71 723 73 47


Zdrowy budynek, czyli jaki?

Ecophon:  Zrównoważone budownictwo przyjazne środowisku, ale mające również wpływ na komfort ludzi staje się coraz bardziej popularne. Materiały budowlane oparte na naturalnych składnikach trafiają do nowoczesnych biurowców, two



Nowość! Elegancja akustyki z nowym systemem Focus

Ecophon:   Ecophon Focus™ to najszersza rodzina produktów marki Ecophon stworzona z myślą o ludziach i ich potrzebach. Linia sufitów podwieszanych Focus wyróżnia się znakomitymi parametrami akustyczny



Konferencja dla architektów – Ecophon pokazał najnowsze rozwiązania

Ecophon:   5 października odbyła się uroczysta prezentacja nowego rozwiązania Ecophon w grupie systemów Focus. Nowa krawędź płyt FocusTM Ez ma ogromne możliwości zastosowań i niespotykany dotychczas układ geometryczny powierzchni sufit



Hałas utrudnia leczenie

Ecophon: Według Światowej Organizacji Zdrowia, dla zapewnienia spokojnego snu pacjentów szpitali równoważny (średni) poziom dźwięku w pokojach chorych nie powinien przekraczać 30 dBA, a maksymalne poziomy 40 dBA. Badania przeprowadzone w




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS